Gosia, Eleonora i myszki dla Agi

 Ostatnio rozpędziłam się i skroiłam kilka takich lalek, więc na dniach pokażę Wam co kolejno się wykluwa :) Oto lala Gosia. Imię dostała na cześć Gosi z http://nadodatek.pl/, która była tak kochana, że podesłała mi idealne włoski dla lali. To już wyszła nie zabawka, a ozdoba, ale muszę powiedzieć, że szycie jej sprawiło mi ogrom radości. Gosiu DZIĘKUJĘ!!!
 Lala ma bluzeczkę w kwiatki, aksamitne spodnie w kropki, sweterek zapinany na guziczki. Ma na nim broszkę - kwiatek. We włosach ma spineczkę. Buciki i torebka lakierkowa sztuczna skórka.

 Oczka malowane i zabezpieczone. Kolor fioletowy oczu. Poleci do Lasu Rąk - sklepu w Warszawie, gdzie Was już zapraszam. Choć na kilka dni będzie też w Mojej Motylarni.
 Uszyłam też tildę - ale wielką, bo ma 80 cm. Ma na imię Eleonora. Wiecie ciało uszyte już miałam dawno, ale jakoś zabrakło weny na ubranko.
 Teraz doczekała się nawet torebki w dłoni. Cała w kolorach naturalnych.
 I na koniec muszę się pochwalić pięknym prezentem od http://magoomama.blogspot.com/ Dwie myszki mięciutkie, śliczne. Nasza Aga dostała je na koniec roku szkolnego. Powiem Wam, że to arcydzieła. Kochana Agnieszka przesyła moc uścisków. Dziękujemy.
Pewnie pogoda u Was też lżejsza... no ja dziś wreszcie czuję, że żyję...ufff myślałam, że się rozpuszczę.

Komentarze

  1. buziaki przesyłam Aguś dla Ciebie i proszę pamiętaj nie dawaj im ser Cheddar tylko Salami :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga obiecuje być dobrą opiekunką myszek :)

      Usuń
  2. Śliczne i z charakterem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosia i Eleonora wspaniałe są:)
    A Agnieszka to już dorosła kobieta jest:):):)
    Pozdrawiam wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżby lala Gosia miała włosy z wełny czesankowej? :) Pozdrowionka ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Dokładnie tak :) Odkrywam właśnie to jak super wygląda na głowie lal

      Usuń
  5. Piękna ta stojąca lala, boska! Nie szyłam jeszcze takiej. A nawet jak uszyję, to nie umiem tak pomalować twarzy :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta laleczka wyszła cudnie:)) bardzo mi się podoba no i Tlida jest swietna;)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace, i cudny prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz