Dbajmy o siebie

 Gdy człowiek zabiegany to potem niewiele powstaje. Jednak dziś radość, bo odebrałam wyniki tego, co mi usunęli z piersi i na szczęście, wszystko jest już dobrze. To się tak mówi, ale trzeba pamiętać o mammografii, głównie gdy ma się obciążenia w rodzinie. U mnie znaleźli tylko niegroźne zmiany, ale jakby poczekać to lekarz stwierdził, że mogłoby być fuj ... Zatem kochane Babeczki dbajmy o siebie, bo życie jest jedno.
 Z tej okazji dziś w biegu uszyłam Panią ... wcale nie doktor ... choć w pewnym sensie... To Pani Weterynarz. Ma pieska, którego kocha nad życie. Zabiegana pewnie jak ja :) włosy ma opasane dwoma wstążeczkami. Lala z serii tych puszystych :) Lala ma 36 cm wysokości. Buciki ma filcowe z niebieskimi perełkami.
No i kociaki wyskoczyły. Znowu mam ich naszyte chyba z 50 sztuk, ale czekają na pyszczki. Bo kotów ponoć nigdy dość ;D Lecę ubrać pewną króliczą damę i ubrać ... parkę, chłopca i dziewczynkę.

Komentarze

  1. Popieram, ja co roku chodzę na "pełen przegląd". Łącznie z oglądaniem pieprzyków przez dermatologa. Kto o nas zadba, jak nie my same? Pozdrawiam i cieszę się z Twojego wyniku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Musimy same o siebie zadbać, a bać się nie ma czego.

      Usuń
  2. Super, że wyniki masz dobre. Lala i kotki jak zwykle cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wyniki w porządku :) Pani weterynarz śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siwa ciut pani Weterynarz, ale wiekowe kobietki mają w sobie tyle miłości ;D

      Usuń
  4. Gratuluje dobrego wyniku!!!!lala i koteczki boskie:)pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę sie ,że wyniki w porządku...
    druga sprawa tempo szycia zadziwiające w kompleksy wpadam bo tak szybko nie umiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneto tempo zawsze szalone... nawet jak leżę nie umiem nic nie robić. Ale w sierpniu kilka dni będę poza domem... oszaleję od nic - nie - robienia :)

      Usuń
  6. no to super z tymi wynikami !!!! brawo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaaardzo się cieszę,że wyniki w porządku :) Zdrowie najważniejsze. Tak się zastanawiam czy ty w ogóle sypiasz? Tak szybko tworzysz swoje prace i są takie cudowne :) Z mojej strony małe wyróżnienie na naszym blogu. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Ko-ko-mi ... za wyróżnienie dziękuję. Ale jak będę wrzucała tu wszystkie to nie będzie nic widać, więc ściskam Cię serdecznie do serca i dziękuję za nie. Co do tempa ... no śpię ... kładę się zawsze ok 2giej ... wstaję w wakacje ok 9 ... snu aż nadto ;D

      Usuń
  8. Badasz się, tworzysz, na wszystko znajdujesz czas. Gratuluję takiej organizacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elis ... to pełne farmy chaosu tak działają. Polecam :)

      Usuń
  9. Ogromnie cieszę się że wyniki są dobre.Życzę dużo sił i zdrowia w realizowaniu wszystkich planów.Jesteś niesamowita i pełna energii.Pozdrawiam i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. to kotki są cuuuuuuuuuuuuudowne! :)

    Pozdrawiam
    Amandine
    filmdine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że mam w Was wsparcie... a kotki ...one chyba nikomu oprócz mnie się nie nudzą ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pani Niteczko, chciałabym takiego kota... Co mam zrobić?
    aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koteczki są dostępne na www.mojamotylarnia.com Jest link w górnej belce - "Tu kupisz to co tworzę" :) Jest dostępne 7 sztuk do wyboru :)

      Usuń

Prześlij komentarz