Wakacje a candy leci do ...

 Dziś wpis nie całkiem robótkowy. W końcu zaczęły się wakacje. U mnie wróciła tęsknota do morza, które zobaczę dopiero w sierpniu. Pewnie też stąd moja dzisiejsza ospałość w ogłoszeniu do kogo poleci Stefania Bartolii.
                    Po długich dyskusjach z moją sunią, bo przecież dziś jest Międzynarodowy Dzień Psa ogłaszam, że lala poleci do ania38. Bardzo proszę o wysłanie mi danych z adresem na mój e-mail: niteczka@vp.pl :)
 Ale, żeby faktycznie wakacje były pełną parą rozpoczęte mam do zaopiekowania trzy niespodzianki. Proszę zatem o podesłanie adresu: Magdalenę, Dianę Siulińską oraz Elis.
A już na dniach pewnie pojawi się wakacyjne candy, więc koniecznie wypatrujcie :) Dziś wszystkim Wam życzę wspaniałej pogody w te wakacje!!! Osobiście zamierzam jednak sporo czasu poświęcić też na tworzenie, bo szkoda tak pięknych, długich, słonecznych dni :)

Komentarze

  1. Dziękuję za wspólną zabawę, sunia urocza. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję.

    I czekam na kolejne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. witam Jolu bardzo się ciesze ze do mnie się szczęście uśmiechnęło na meila wyśle adresik dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!
    Tobie życzę spełnienia marzeń urlopowych1

    OdpowiedzUsuń
  6. Tralalala!!!! nie wygrałam lali, ale wygrałam COŚ:-) Cieszę się, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję szczęściarom i dziękuję za zabawę :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie martwcie się, już nadchodzi wakacyjne szalone candy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mieszkam dość blisko morza, ale też dopiero w sierpniu je zobaczę :) Słonka życzę na wyjeździe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Morze.......dawno tam nie byłam a w tym roku też chyba nie pojadę - gratulacje dla zwycięscy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba większość z Nas tęskni za morzem:)
    Sunieczka cudna:)
    Gratuluję wygranym.Czekam i ja na candy.

    OdpowiedzUsuń
  12. oj jaka szkoda... dziękuję za miłą zabawę i szczerze gratuluję zwyciężczyni - szczęściara :)
    mi też marzy się chwila nad morzem, ale tym razem chyba nic z tego nie wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochani cieszę się, że jest Was coraz więcej. Wiecie ja nadal doskonalę szycie, więc myślę, że każde następne cukierasy będą jeszcze lepsze. Co do morza... no my jedziemy do znajomej, ale lepsze 8 dni tam niż w mieście. No i muszę sobie nawieźć kijki, kamienie... wszystko się przyda ;D Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz