Anioły i zapach farb o poranku

 Oczywiście, że czas musi płynąć latem sielsko - anielsko ;D Jak widać u mnie rozmnożyły się się białogłowy ;)
 Powstała też jeszcze ostatnia lala z serii puszystych ... teraz czekają inne wzory, więc nie martwcie się. Ot tych mam dość. A nudzić się nie zamierzam.
 Dorwałam się gdzieś w między czasie do farb. Czekały pudełka, tacki. Dziś wykończyłam to pudełko z aniołkiem. Zawsze maluję farbami akrylowymi i zabezpieczam też nietoksycznym lakierem, żeby nic się nie niszczyło. Pudełko ma wymiar 16 * 16 * 9,5 cm. Wewnątrz jest białe. Idealne na biżu lub jakieś dziecięce skarby.
 Wymalowałam też tacę.
Tacka leci już jutro do właścicielki. Nie myślałam, że się tak spodoba. Cieszy mnie to, bo malowanie sprawia mi nie mniej radości od szycia :) Oczywiście lale i reszta są już w Mojej Motylarni.

Ps. Czy u Was też upał i burze na zmianę? Na Matkę Szpulkę nawet rana nie chce mi się przez tą gorączkę goić...

Komentarze

  1. Ojej, ale Ty cudnie malujesz !!!!!!!!!! U nas też upał, burza, upał, burza ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś mam nadzieję, że u Ciebie ulga jak u nas

      Usuń
  2. Malowidła rewelacyjne!!! Skąd kochana bierzesz tak cudowne wzory???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu ja jak małpka, coś zobaczę tu, coś tam, a potem przekładam na moje szaleństwa. A szukam różności od jakiś 7 lat, więc mam wrażenie, że w głowie inspiracji na 100 lat :)

      Usuń
  3. napatrzeć się nie mogę na tą tacę i pudełko. U nas burza zwykle budzi nas o poranku czasem jeszcze dając o sobie znać wieczorem i tak już kilka dni, a na termometrze nawet ponad 35oC...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tacka poleciała już do rodziny :) Muszę zrobić kolejne. A u nas dziś jakby lepsze powietrze, bo 25 stopni .. uff

      Usuń
  4. Cudne aniołki a malowidła sliczne :) U mnie upał niesamowity. Pozdrawiam serdecznie i dużo zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówią, że jakieś 5 dni będzie lżejsza pogoda... odetchniemy

      Usuń
  5. Tacka wygląda ślicznie z tym aniołkiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty