4 razy lala

Krótko dziś. Powiem tak... miałam nic nie robić. Jednak od jakiegoś czasu chcę wysłać zabawki do sklepu w Warszawie - do Lasu Rąk. Co uszyłam to mi uciekało, więc postanowiłam przed wyjazdem uszyć kilka sztuk ... I koniec... następne szaleństwa zobaczycie 10 sierpnia najwcześniej :)

A co powstało? Oto lala Ulka - 43 cm.


 Zmieniłam im sposób malowania oczu ... takie bardziej romantyczne :)


Ania z Zielonego Wzgórza - 43 cm wysokości.






Lala Emilia - typowa podróżniczka - 47 cm





I tildowy duży anioł - 72 cm - Małgorzata - prawdziwa elegantka




Dziś bez opisów... lecę się pakować. Obiecuję nazbierać tonę otoczaków, z których stworzę podpórki pod papier :) bo mi ciągle coś ucieka. Będę zbierała patyki wyrzucone przez morze, żeby je malować... Zatem do zobaczenia Kochani  i nie przemęczajcie się.

Komentarze

  1. Cudne są te lale i wszystkie inne rzeczy, które tworzysz! Podziwiam i pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne jak zwykle. Faktycznie z nowymi oczami wyglądają ładniutko. Przyjemnego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lale jak zawsze przepięknie się prezentują;)) Jolu miłego wypoczynku Ci życzę :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Joleńko droga, miłego wypoczynku i pięknej pogody. Odpocznij nieco. Lale jak zawsze cudne ;-), mnie najbardziej podoba się Emilia podróżniczka, taka romantyczna, nieco bałaganiarska i na pewno niesamowicie uduchowiona. Buziaki posyłam, Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu wszystkie lale śliczne i takie słodziutkie,udanego urlopu życzę,pozdrowienia i całusy dla całej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te Twoje lale :)
    Wypoczywaj jak najwięcej! Nabierz nowych sił! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Lale jak zawsze piękne. Życzę miłego wypoczynku i wspaniałej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekne lale:))) U ciebie zawsze wszystko jest takie sliczne i dopracowane, az milo popatrzec:))
    Udanego urlopowania:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowe oczy bardzo przejmujące :) Dobrego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że oczka zaakceptowane :) Zatem biorę się za następne lale

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty