Zuza przyjaciółka królika w kratkę

 Przyznaję się. Oszalałam ;D Uszyłam lalkę, która jest tak duża, że przypomina te, które w witrynach sklepowych reklamują odzież dla dzieci.
                  Zuza to lala całkiem duża, bo ma aż 62 cm. Jak widać ma swojego małego przyjaciela. Królika w biało niebieską kratkę.
 Na głowie ma kapelusz a la miś Paddington ozdobiony wełnianym kwiatkiem. Włosy ma z cieniowanej włóczki - wygląda jakby miała pasemka.
 Sukienkę ma z bawełny w drobne kwiatki. Ozdobiona kokardkami i kwiatkiem. Ma też ręcznie robiony sweterek jasno niebieski. Lala może stać, siedzieć, bo rączki i nóżki się poruszają.
 Na stópkach ma sztruksowe cieniowane butki w kolorach błękitu i białe skarpetki z różową koronką.
Oczka i szczegóły twarzy malowane i zabezpieczone. Lala jest też dość ciężka, pomimo tego, że wypełniona jest tylko watoliną. Bo jest to bardzo duża lala. Wielkości dziecka w wieku ok 3 miesięcy.
(SPRZEDANA)

Komentarze

  1. już Ci mówiłam : zakochałam się:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! I te wszystkie szczegóły! A duża ma taką zaletę, że można ją porządnie przytulić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna jestem zachwycona a moja Alunia najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lala jest śliczna a sweterek powalający.Zaczynam ukradkiem oglądać Twojego bloga:)) bo boję się reakcji mojej córci hehe
    Pozdrawiam Andziula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi do czego to doprowadziłam... do konspiry ;D

      Usuń
  5. Jest wspaniała!
    I te wszystkie szczegóły ubioru, cudownie wykonane:)

    Podesłałam Ci zdjęcia "tych w niebieskościach":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kochana - dziękuję. Czekam na decyzję kobiety. Zamówienie nowe też Ci podesłałam

      Usuń
  6. Prześliczna lala i do tego stojąca! Pewnie niejedna dziewczynka marzy o takiej "córci". Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze cena niestety dla niektórych wysoka, ale mnóstwo pracy włożone. Mam nadzieję, że pewnego dnia ta lala znajdzie swoją miłość.

      Usuń

Prześlij komentarz