Zlecenie medyczno - chomiczkowe

 Wiem, miałam Wam dopiero jutro pokazać, ale skończyłam i śmieję się sama z mojego "dzieła", więc może i Was rozśmieszę. Rysunek dostałam od pewnej pani z zamówieniem, żebym uszyła brelok z tego rysunku.
 Wydrukowałam sobie jegomościa, żeby nie zgubić żadnego szczegółu i tak oto powstał Doktor Łukasz i jego stetoskop z chomikiem :)
Ludzik jest bawełniano - filcowy. Wypełniony watoliną. Włosy ma z polaru. Chomik to futerko, a uszka i oczka ma filcowe. Nosek wyszyty muliną DMC.
Wielkość "doktorka" - 15 cm :)
                 Jestem szczęśliwa, że wyszedł taki sympatyczny. Mam nadzieję, że Panu Łukaszowi też się spodoba i będzie z nim wędrował brelok, gdzie się tylko da.

Komentarze

  1. Masz niesamowicie zdolne "łapki" Jolu:)
    Pozdrawiam Andziula

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękny, idealny!! niezła robota to za mało powiedziane :)) na pewno się spodoba:) i ten chomik :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawdę przecudny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten brelok :) Idealnie odwzorowany z rysunku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihihi doktor Łukasz nawet nie wie, że ma nowe grono fanek ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu ...rewelacyjny jest doktorek :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz