Zlecenie goni zlecenie

 Pewna Pani zamówiła u nas całą serię najróżniejszych zabawek. Jak zawsze termin na wczoraj.
Uszyłam misie, króliki, słonie, żyrafy, ale też wiele lalek. Tu macie kilka z nich...

 Jak widać są w różnym stylu.Mniejsze i większe. Kolorowe. Malowane i wyszywane.
 Trafiła się nawet szalona skrzypaczka. Włos ma rozwiany. Śpiewają też w chórze jej koleżanki.
 Tym dałam puszyste serduszka filcowe. Śmieszne takie, troszkę zadumane.
 Bez aniołów też się nie obeszło, bo wiele osób chce mieć swojego indywidualnego...
Ale jak widać uszyłam też kurki i komplety misiowo / sercowe.
 Teraz czas na kolejne zlecenia, bo gonię czas ... Może do Bożego Narodzenia wyjdę na prostą ;D
Jeszcze 4 dni Candy ... lala cukierkowa czeka, więc jak się nie zapisał ktoś to radzę szukać - Stefania czeka.

Komentarze

  1. Cudne wspaniałe prace i gratuluję zleceń, bo u mnie posucha w tym względzie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie są ... Aż zazdroszczę głowy pełnej pomysłów :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda cudna i bardzo wyjątkowa. Fantastyczne. Miłego dnia i pozdrowienia posyłam gorące. Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiesz Pani Niteczko, że te anielinki to są prześliczne... Ahhhhh

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu kochana,idziesz jak burza,wszystkie lale są cudne i niepowtarzalne,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. i ta cała paczka do jednej osoby? Ahh Szczęściara!! Zabawki i dzieła cudne!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka te Twoje laleczki!!!:)pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudne! Każda z osobna cośw sobie ma. I co tu zaglądam to coraz piękniejsze rzeczy widzę... Jak to możliwe? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochani dziękuję za przesympatyczne komentarze. To najlepszy kop do działania. Daisy zabawki lecą do sklepu pewnej pani... jak dla mnie są sprzedane, a mam nadzieję, że ona odsprzeda je dalej z zyskiem dla niej :) Miłej środy Kochani!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani niteczko - ależ z pani pracowita osóbka:)))))Bardzo podziwiam i oglądam z uśmiechem na twarzy wszystkie te maskotki:)pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jolu, tak Cię podglądam i ... i nie mogę wyjść z podziwu ..... jesteś w swoim żywiole, tyle ślicznych maskotek!!!
    Wyrobisz się, na pewno ... trzymam kciuki!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe zabawki! Podziwiam Panią za determinację i chęć do tworzenia :) Przeczytałam również Pani apel z lutego na poprzednim blogu. Jestem zdumiona. Dodaję się do obserwatorów i obiecuję regularnie tu zaglądać :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie nowe osoby :) Cieszę się, że podobają się Wam moje prace. Ślę wszystkim wakacyjne serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe lale:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Asiu Ty mnie pozdrawiaj zimno, bo upał, że weś ...

    OdpowiedzUsuń
  16. same cuda......piękne po prostu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz