Taury, Trike i Harry, czyli jak powstała cała paczka

 Taury to kolejny z zamówionych dinozaurów. Dosyć zakręcone to szycie. Myślę, że po części przez to, że musiałam je zamknąć w małym, bo tylko ok 15 - 20 cm ciałach.



 A tu ostatni z paczki- Trike.


 Chyba najbardziej skomplikowany z całej paczki, bo ma najwięcej szczegółów.
 Połączyłam bawełnę i filc. Wiem, że jak to zauważył Pan, który kupuje je, że się różnią od rysunków, ale przyznaję się bez bicia - lepiej jeszcze nie umiem. Może za rok, dwa... kto wie...
 Mam nadzieję, że synkowi owego Pana jednak kumpel Harry wynagrodzi niedoskonałości wszelkie.


 Oto Harry według Pani Niteczki. Włosy ma ze sztucznego futerka.

 Większość pracy całej paczki wykonałam ręcznie. Tydzień trwało z przerwami ich tworzenie.
Mam nadzieję, że mimo niedoskonałości ... spodobają się.
Bo sami powiedzcie ... Czy oni słodko nie wyglądają? Teraz mogę brać się za pozostałe zlecenia, bo przyznaję, że powstają już kolejne zamówione zabawki... ale to jutro Wam pokażę.

Komentarze

  1. Że się różnią? To nic. Przecież o to właśnie w tym wszystkim chodzi, żeby stworzyć coś niepowtarzalnego drugich takich samych nikt przecież nie będzie miał :). Są cudne i świetnie razem wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakiej niedoskonałości mówisz,wszystkie przytulaki wykonane własnoręcznie są jedyne w swoim rodzaju już pisałam że mają w sobie odrobine ciebie tz. wyrozumiałości, cierpliwości i najważniejsze miłości.
    Co tu dużo gadać wszyscy wiemy że jesteś WIELKA.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała brygada Pani Niteczko! Wyśmienite i doborowe towarzystwo! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sa przeUrocze! Bez dwoch zdan!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęka mi opadła z wrażenia i nie chce wrócić na miejsce. Są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Wam dziękuję. Już poleciała cała paczka. Pan dokupi im tylko wiaderko... i będzie niespodzianka dla pewnego małego chłopczyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie ich odwzorowałaś!!!
    A im mniejsza zabawka, tym bardziej jest trudno uwzględnić wszystkie szczegóły!Wiem co mówię:) A Tobie się to udało idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszły super, dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Gojko ... myślę, że jest wiele... np. skąd tu zdobyć pierwszy milion ;D

      Usuń
  9. Właśnie miałam pisać: a gdzie wiaderko...? ;)
    Malec na pewno będzie zadowolony...
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi ... Dziewczyny jeszcze wiaderek szytych nie opanowałam, ale obiecuję się poprawić na przyszłość ;D

      Usuń
  10. Rewelacyjna gromadka! Niebieskie dinusie są obłędne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie się ciesze, że odnalazłem Twój blog. Zaglądałem do starego i teraz tu będę. Dzieła jak zawsze piękne. Pozdrawiam, Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Grzegorzu. Sama odkrywam Was tutaj ... super, że jest Was ze mną coraz więcej.

      Usuń

Prześlij komentarz