Steggy i Patsy

 Przyszedł czas, żeby zaprezentować Wam kolejne dwa dinusie. Oto Steggy.
 Ma filcowo / skórzane kolce na plecach, które się mienią w słońcu.

 Pyszczek małego zabijaki ... ale dość rozbrajający ;D
 I jeszcze Patsy ... Długo szukałam dla niej tkaniny, bo chciałam ją wyróżnić.
 Uszyłam ją z surówki, jasno różowego płótna, ale ma za to śliski brzuszek.

 Miny strzela też niesamowite. Widać charakterne zwierzątko ;D
To już cztery gotowe. Dziś kończę dwa ostatnie i chłopczyka do kompletu. Zatem do jutra.

Asia jeszcze wciągnęła mnie w zabawę... Zwykle nie biorę w tym udziału, ale cóż... mam dzień słabości, więc odpowiadam:
1. czekolada czy marchewka? Zimą czekolada, a marchewka na wiosnę - najlepsza taka prosto z grządki, choćby z piachem ;D
2. morze czy góry? Morze latem, a góry jesienią, bo są wtedy najpiękniejsze.
3. rybki czy chomik? A nie może być pies i dwa koty? ;D
4. pociąg czy autobus? Oczywiście, że ciapąg ... tory zawsze górą.
5. ZOO czy muzeum? ZOO jak słonecznie, muzeum - gdy pada deszcz.
6. piłka nożna czy ręczna? Wszelki sport na YES :)
7. lenistwo czy pracoholizm? Leniholizm ... moja nowa religia.
8. trampolina czy leżak? To ja hamak poproszę.
9. kompot czy sok? Kompot i to z czereśni lub agrestu.
10.pamiętnik czy blog? A to nie to samo? ;D
11.sąsiadka czy przyjaciółka? Jedno nie wyklucza drugiego.

Nie wybieram nikogo, żeby odpowiadał na ten sam zestaw pytań... Dziś zwyczajnie dałam Wam ciut się poznać i jak ktoś też chce to będzie miło mi i Was poznać bliżej.

Komentarze

  1. Wychodzi piękny i przyjazny Park Jurajski :) cudne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest coś, czego nie potrafisz uszyć ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elis nie umiałam ich uszyć... musiałam się nauczyć. Jak wszystko :) Mam wrażenie, że codziennie się uczę. Pewnie dlatego tak mnie to wciąga.

      Usuń
  3. dziękuję ślicznie za odwiedziny - jest mi bardzo miło :) Ja już wcześniej zapisałam się na candy z Twoją cudną lalą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zastanawiałam się, ale nie umiałam sobie odmówić polowania na Twoje cudo.

      Usuń
  4. Dinusie fajne, takie słodkie pyszczki mają, zwłaszcza ona, bo on to zawadiaka jeden:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te dinozaury!:)
    Dziękuję, że jednak dałaś się "wciągnąć" do tej zabawy w pytania:*:*:*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz