Stefania Bartolii zaprasza na wakacyjne CANDY u Pani Niteczki

 Czy zawsze w życiu trzeba brać wszystko serio? Dziś coś na przekór złym wieściom, które mnie wczoraj przytłoczyły. Lala nie całkiem poważna, bo zawsze trzeba życie brać za rogi ...i z pogodą ducha przeć do przodu. Z takim właśnie nastawieniem uszyłam moją kolejną lalę.
                                Oto Stefania Bartolii ...
 Wygląda trochę jakby ktoś ją wyrwał z późnego rokoko ;D

 Nawet na butkach ze sztucznej skórki cieniowanej ma falbanki. Bo kocha wszelki przepych.
 W dłoni trzyma torebeczkę. Mówią, że jak się tam wrzuci grosik to się szybko rozmnoży.
 Ubrana jest w białą koronkową bluzkę, kamizelkę w różne fiołkowo - różowe wzorki. No i ma na pupie zabawne spodenki z guziczkami / kwiatkami. Na uszach ma kolczyki z różyczkami z fimo. Metal antyalergiczny - możesz je wyjąć i sama nosić. Oczka ma fiołkowe, malowane i zabezpieczone.
Włoski z wełny jasno rudej. I teraz  najważniejsza nowina....
 Stefania Bartolii - lala, która ma 40 cm wysokości szuka dobrego domu, w którym doceni ktoś jej miłość do włoskiego jedzenia. Co więcej, obdarzy ją wielką miłością, bo ona bardzo chce być kochana. Jako candy poleci i odda swe serce.
To candy imieninowo / wakacyjne. Zasada prosta - jak zawsze:
1. Umieścić link do Candy ( Tu pobierz link ) oraz obrazek za zaproszeniem na blogu, fb lub nk.
2. Polubić na facebooku Panią Niteczkę jeśli jeszcze tego nie zrobiono.
3. Albo zostać obserwatorem tego bloga :)
4. Bawić się dobrze czekając na rozstrzygnięcie ...
5. Zapowiadam, że będą też dwie pocieszajki....
 Ogłoszenie wyników 1 LIPCA w samo południe :)

A teraz jeszcze pochwalę się anielicą, która kocha ciasteczka, babeczki ...
 Uszyta z bawełny. Włoski z włóczki. Serduszko filcowe. Lala ma 32 cm.


 To anioł dla kogoś, kto kocha piec albo jest łasuchem.
Skrzydełka ma uszyte z bawełny z meszkiem, która jest bardzo miła w dotyku.
Wypełnienie obu lal to watolina.
( Aniołek dostępny w Mojej Motylarni)

A tu jeszcze muszę Wam pokazać pewne cudo ... to naszyjnik wykonany przez Iwonkę
Tu macie do Niej link: http://krasnalkowo-krasnal.blogspot.com/
 To naszyjnik dla wychowawczyni mojego syna Marka... Myślę, że się bardzo spodoba.

Oto kto startuje w CANDY (będzie zmieniane na bieżąco:
1. Paulina
2. Magdalena (Pławiak)
3. Anna
4. ThimbleLady
5. BlackOrchid90
6. t-renia
7. Marta
8. OliwkaEwka
9. Bodzinka
10. go_siek
11. ania38
12. Katarzynka 1
13. ania121971
14. IWONA UMIŃSKA
15. Aneta
16. Janeczkowo
17. Kasia :)
18. margeritka_gg
19. Andziula
20. Anko
21. sandra1405
22. Katarzynka 2
23. Anka
24. Myszelka
25. Pracowite Słoneczko
26. ozuszka
27. Nitki A nitki
28. Ewelcia
29. Magdalena
30. aneta
31. darakw
32. inga
33. Wiedźminka
34. Justyna Jesse L.
35. Ewa
36. Diana Siulińska
37. Blue - Anna
38. barbaratoja
39. Agnieszka B.
40. ANIA
41. Elis
42. selfisi.
43. Grzegorzowa
44. Betinka
45. Decokuferek
46. Wildflower
47. magdowo
48. Pracownia Ani
49. Justyna M.
50. BEATA :)
51. hsd
52. skimmia
53. gruba_kreska
54. Kasia
55. Joliko
56. raeszka
57. Gucia

Komentarze

  1. Jestem pierwsza hehe :D zapisuję się :)
    Anielica też jest śliczna :)Buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja druga :) zapisuję się :)
    magdaplawiak@interia.eu
    nie mam bloga....

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się, choć u mnie lala nie skosztuje włoskich przysmaków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mam nadzieję, że choć włoski orzeszek się znajdzie ;D ?

      Usuń
  4. oj zapisuję się - jestem gotowa stworzyć szczęśliwy dom dla tak uroczej pannicy, a i włoskich specjałów u mnie skosztuje, bo lasagne, pasty i Panna Cotta co jakiś czas gości na moim stole ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się i lecę przejrzeć resztę bo widzę, że trochę mnie tu ominęło. Aniołek przepiękny, a naszyjnik z pewnością się spodoba ja nie mogłam od niego ostatnio oczu odkleić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja się zapiszę , ale pod warunkiem ,że zawitasz na moje Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas Stefania dostanie dużo miłości, buziaków i przytulaków, więc dołączam do zabawy :)) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się :) oferuję pięciogwiazdkowy pokój dzielony na pół z moją skromną osobą ;D
    obserwuje od dawna a banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och takie miełam ostatnio złe nowiny, że może jakas miła do mnie zawita. Więc i ja się zapisze. Musze coś i u mnie zrobić ale...Czasu brak ostatnio..I zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się zapisuję po takie cudo :)
    Gośka
    nie mam bloga więc wklejam link do fb
    https://www.facebook.com/profile.php?id=591798909

    OdpowiedzUsuń
  11. Jolu taka lale chętnie przygarniemy do siebie, stoimy w kolejce i może się szczęście do nas uśmiechnie:)
    http://rekodzielaani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ojojojojojojoj!!! ja to muszę się dużo uczyć widzę...to moje pierwsze candy, więc za bardzo nawet nie wiem z czym to się "je" ;)) ale OK. Kilka warunków spełniłam zanim ogłosiłaś to candy. Obserwuję Twój blog droga pani Niteczko.
    i go odwiedzam ostatnimi dni często - bo mi się tutaj bardzo podoba. Lale piękne, aniłoy również. Także hmmm pożyjemy zobaczymy!pozdrawiam zatem imieninowo:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie zdążyłam nacieszyć się cudownymi kotami,a tu już nowa okazja i jak mam nie skorzystać???Włoskiego jedzenia w moim domu nie brakuje;)Miłości dla tak cudownej lali też na pewno nie zabraknie więc...ustawiam się grzecznie w ogonku:)Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Laleczki wychodzą wspaniałe i z miła chęcią przygarnęłabym taką dla córci :) Wszystkie warunki spełnione, adnotacja w poście z linkiem i zdjęciem :) Teraz pozostaje trzymać kciuki, a może się uda... ;) gorąco pozdrawiam
    Iwona

    http://iwona-reczniemalowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. z ogromną przyjemnością dołaczę do kolejki...lla cudna...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejka pewnie będzie ogromna, ale staję w niej i liczę na szczęście, bo taka lala to byłby najwspanialszy prezent dla mojej zastępczej córki Brygidy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. I mnie tu nie może zabraknąć,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  18. kotek znalazł inny domek a Stefania może zechce do mnie może uśmiechnie się tym razem szczęście do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Igiełka szpuleczka i nasza Pani Niteczka laleczkę poczyniła by swoich obserwatorów rozpieściła:))
    Grzecznie staję w kolejeczce i posłusznie melduję że link na NK widnieje.Pozdrawiam Andziula.

    OdpowiedzUsuń
  20. Panno Stefanio zapraszam w moje skromne progi.Specjalnie dla Panienki znajdzie się kieliszeczek włoskiego winka. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ustawiam się również w kolejce, czekam zniecierpliwiona na rozstrzygnięcie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i ...Fizjo czy to Ty? Bo teraz mam wpis anonimowy

      Usuń
    2. Pani Niteczko tak, ale ja mam inny mail na fb... dlatego usunęłam poprzedni:/ Zapisałam się jeszcze raz przed chwilą do konkursu, bo mam chętkę na tą lalę... jest prześliczna...

      Agnieszka B.

      Usuń
  23. zgłasza się z chęcią, bo lala cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Stefania piękna, nie sposób się jej oprzeć. Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja spróbuję wykorzystać szansę :) Obserwuję od początku, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tworzysz same piękoności, z przyjemnością zapisuję się do udziału w candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka słodka pannica ;) a to by się moje dziołchy ucieszyły z nowej lokatorki :D

    Ustawiam się grzecznie w kolejce po słodziaka :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka piękna lalka!!!może u mnie zamieszkać????się ustawiam w ogonku:)pozdrowionka :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzeba przyznać, że Stefania to lalka z klasą :).
    Fajnie byłoby ją mieć u siebie :).
    Bloga nie mam dlatego wrzuciłam na FB linka do Twojego Candy. Bloga oczywiście obserwuję :). No i zostawiam maila: sajdeczka@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  31. Dopisuję się również do dłuugiej kolejki ;)Lala super, jak zawsze ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś niesamowitą kobietą! Podziwiam Cie z całego serca. Bardzo by mnie ucieszył taki fajny prezent od Ciebie. Życzę wszystkiego najlepszego, rozstrzygnięcia problemów (pozytywnie, oczywiście!) i z niecierpliwością czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  33. beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna ta Twoja Stefania Bartolii :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bloga obserwuję i zgłaszam się do Candy. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ach! Śliczności! Staję w kolejce!!! :) http://dianasiulinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana, uszyłaś boską lalę i stoję po nią w kolejce trzymając za siebie kciuki;))

    pozdrawiam i zapraszam:
    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Też chcę, bardzo chcę;-)))
    zapraszam Stefanię do siebie;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja też ustawiam się kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojej, jaka ona cudna !!!!!!!!!! Ustawiam się grzecznie w kolejce i już o niej marzę! Przy okazji zapraszam na moje powitalne Candy!

    OdpowiedzUsuń
  41. jaka śliczna lala :D
    no a co do naszyjnika, to ukradłabym jej najchętniej :))
    oczywiście zgłaszam się ; )
    obserwuję jako: selfisi.;)
    + na fcb Dominika Pee (Piatkowska)
    a tu banerek: selfisi.blogspot.com
    czekam niecierpliwie : D

    OdpowiedzUsuń
  42. Pani Niteczko, stajemy w rządku marząc o lali )

    OdpowiedzUsuń
  43. A jakim cudem ja prawie przegapiłam takie cudne candy? :) ale już jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ach....wspaniałe candy, dobrze że zdążyłam się jeszcze zapisać:):) Czekam z niecierpliwością na wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Stefania piękna! Z wielka przyjemnoscia przylacze sie do zabawy :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Jaka piękna lala. Mam nadzieję, że uda mi się wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ulalallal ja jak zawsze ostatnia:)))))kogoś mi przypomina ta lala :))) jest cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. ja też próbuję swoich sił:)
    http://justynam-magicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. oj .....jak mogłam to przegapić takie cudo ,ale zdążyłam :)i ja się zapisuje http://beatabeti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja spróbuję szczęścia. Lala jest rozbrajająca.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ustawiam się i ja po Twoje cudną lalę:-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Chętnie się Stefką zaopiekuję :0) Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  53. Laleczka jest cudna, chętnie ją przygarnę, wrzucę grosik do torebeczki i będę liczyła na cud :P

    OdpowiedzUsuń
  54. U Ciebie Słoneczko to nie można inaczej :) Lala jest Przecudna :) ustawię się a może...... :))))

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudeńka szyjesz, a lala jest zachwycająca :).
    Chętnie ją przygarnę, zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  56. Dopisuję się an moment prawie ostatni,ale dopiero co wyszukałam i się zachwycam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz