Lalki z brelokami i dinozaur Sid

 Rozpędziłam się i skoro skrojonych mam z 50 różnych lalek, to przyszedł czas na szycie. Tym razem powstały 4 sztuki. Każda ma ok 38 cm wysokości. Oparta na wykroju tildowym. Reszta to jak zawsze moje wariactwo na temat lal ... Każda z nich ma też swój breloczek, który potem dziecko może przypiąć do swojej torebki czy spódniczki, spodni.
               To jest Śnieżka ... koleżanka krasnali z pobliskiego lasu.
 Oczywiście ma sukienkę w muchomorki, ptaszki i krasnale. Ozdobiłam ją dodatkowo koronką, aksamitką i guziczkiem. Kapcie ma filcowe ozdobione guzikami.
 W dłoni trzyma brelok z grzybkiem - muchomorkiem uszytym ręcznie z filcu.
 Na uszkach ma koralikowe zielone kolczyki. Włosy splecione częściowo w warkoczyki.
 A to Alicja, która zna język sów. Cała jest usłana w ten motyw. Sukienka kolorowa dodaje jej uroku. Dół obszyty koronką. Buciki malowane farbą do tkanin, zdobione atłasową wstążeczką i guziczkiem.
 Rysy jak wszystkie lale malowane specjalnymi farbami. We słosach ma wstążeczkę z koralikami.
 Oczywiście na łapce ma założony brelok z sówką - uszytą na wzór tych z sukienki.
 Lale wszystkie wypełniłam watoliną. Ruszają rączkami i nóżkami.
 To jest Aldonka. Kocha też przyrodę. Ta jednak uwielbia owady, które znajduje na łące.
 Ubrana z w sukienkę biało czerwoną w różne wzorki. Rękawki i falbanka z koronką uszyte są z bawełny w koniczynę i biedronki.
 W dłoni oczywiście puchaty brelok z biedronką.
 Na nóżkach ma zielono - szare klapeczki. Włosy ozdobione wstążeczkami.
 I ostatnia na dziś ... Lala troszkę bardziej nowoczesna. Ubrana w sukienkę w różne wzroki, w tym w poziomki.

 Na nogach ma długie malowane specjalną gumowaną farbą do tkanin kozaczki ozdobione muliną i koralikami.
 Włosy ma rozpuszczone opasane różową koronką - taką samą jak ma na dole sukienki.
W dłoni trzyma brelok ... z poziomką. 
 Obiecałam Wam pokazać też kolejnego dinozaura z bajki. Tym razem moja wersja Sida
Dinozaur w okularach ... cóż i tak bywa ;D
Dla tych, którzy się jeszcze nie zapisali polecam candy z Stefanią Bartolii w tle :)
Wystarczy tu kliknąć, a możesz się zapisać :)

Ps. Lale dostępne w Mojej Motylarni

Komentarze

  1. Cudne lale, a okulary dinozaura powalają na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękności!!!!Moja faworytka to lala z sówkami-wygląda niczym indianka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie moge wejść hehe moja Alicja śpi Twoja z sowami pogaduchy urządza.
    Lale superaśne a dino rewelka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Napatrzeć się nie mogę na te cudne lale,breloczki uroczo wyglądają przy nich.Dinuś jest perfekcyjny,brawo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne prace !! :) są takie słodkie a ta z sówka i biedronką są genialne :) gratuluję talentu zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz