Frazesik - mini notesik z sentencją

 Ostatnio w domu walały mi się małe łatki / szmatki. Szukałam dla nich jakiejś formy wykorzystania. A że co jakiś czas moje dzieci szukają drobiazgów z przesłaniem dla kolegów wymyśliłam :
FREZESIKI , czyli notesiki w wersji mini zawierające złotą myśl.
 Teraz każdy będzie mógł zamówić sobie takie notesik ze swoją ulubioną myślą, dedykacją, może wyznaniem?
 Każdy ma motylka z napisem Created for you ...
 Powstało pierwsze 10. Są tęczowe. Jak ktoś będzie sobie życzył to mogę dla niego poszukać też odpowiedniej kolorystyki tkaniny, rodzaju jej, wielkości itp.
Teraz frazesiki mają ok 5 * 5 cm ... każdy jest obwiązany sznureczkiem ... i pakowany w mini woreczek :) Cena malutka jak sam notesik. Dostępne od dzisiejszego wieczoru w Mojej Motylarni.

Komentarze

  1. Jejku jakie śliczne i takie malutkie :) Świetny pomysł, są bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję, że będą alternatywą dla kartek.

      Usuń
  2. Bardzo fajne. Są naprawdę piękne :) Można je nosić przy sobie i wyciągać na poprawę humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne,a byłyby ekstra prezentem walentynkowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No można i na Walentynki, na wieczór panieński ... czy z gratulacjami. Co kogo najdzie.

      Usuń
  4. uroczy pomysł! śliczna sentencja - jedzenie daje tyle radości, której nie sposób sobie odmawiać :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z tą sentencją już frazesik uciekł :) bo lody są pyyyyycha

      Usuń
    2. hahaha, no na moim jak sobie pomyślę ile łakomstwa by musiał frazesik pomieścić - to miałby z kilometr, bo ja zachwycam się światem, życiem, wszystkim :)))

      Usuń
  5. Wspaniały pomysł:)
    Niesamowita jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj z lodzikiem to coś dla mnie, świetne masz pomysły i dinusie urocze, mmm,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz im więcej do Was zaglądam, tym więcej mam inspiracji ... a latem lodów nigdy dość.

      Usuń
  7. Superaśne są - bardzo fajny pomysł:):)
    Zapraszam do mnie, oraz na moje candy:
    http://decokuferek.blogspot.com/2012/06/candy-u-decokuferek.html
    Pozdrowionka gorące Pani Niteczko!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz