EURO 2012 ... by Pani Niteczka :)

 Jak wiecie u nas dziś rozpoczyna się EURO 2012 - Nad Poznaniem chmury i słońce na zmianę. Nad Warszawą przeszedł już deszcz i teraz też się rozpogodziło. U nas większość samochodów ozdobiona flagami. W domu ... atmosfera pełna śmiechu, przekomarzania, bo my piłkę nożną bardzo lubimy  :)

 Jeszcze kilka lat temu i ja biegałam jak szalona z dziećmi za piłką. Teraz pozostaje mi telewizja ... ale specjalnie dla Was wygrzebałam jedno ze zdjęć z przeszłości ..i to bardzo odległej, bo to 2005 rok :) Ależ ten czas leci ...
Zatem co mi zostaje napisać ... trzymamy kciuki za wszystkie drużyny. Wcale nie zdradzę kogo obstawiam ;D Ale jak dobra Polka dziś wypada mi wołać : Polska ... biało - czerwoni!!!! :) Została godzina do rozpoczęcia ...

Komentarze

  1. No pewnie, trzeba za naszymi być, nawet jeżeli się nie jest kibicem jak ja ;-)
    Zapraszam na mój drugi blog na Candy. Skromne i szybkie ale może ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i po pierwszym meczu - dobre i to - a gołąbki gruchają będzie lepiej ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wprawdzie nie jestem kibicem. Chociaż kiedyś oglądałem wszystkie możliwości rywalizacji to chyba swoje w życiu już oglądałem i koniec. To chyba skuszę się na kila dobrych meczów, choćby takich jak dzisiejszy Rosja- Czechy. Miłego kibicowania Niteczko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotorelacja z oczekiwania pierwsza klasa;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne to zdjęcie z piłką, ja też choruję od roku, mam diagnozę rzs, na razie sporty odstawione oprócz pływania, na swoje zdjęcia, takie jak Pani Niteczki, patrzę z nostalgią i marzę, żeby tak jeszcze pograć, może być piłka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bogusiu zostaje nam piłka wodna :) Może stworzymy drużynę kobiecą :) ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz