Czarownica dla Wiedźmy, wiedźma dla czarownicy

 Mamy na fb grupę czarownic. Mamy też taką Ewę - naczelny dyrektor. Trzyma rękę na pulsie 24h / dobę. Nie możemy się przez Nią obijać. Jak za dużo rozdaję zabawki to zaraz na mnie z miotłą leci ;P
Zatem postanowiłam słodko się zemścić ;D
 Uszyłam Ewę z małą wiedźmą. Dziś dopiero się dowiedziałam, że Ewa nie nosi codziennie okularów.
 One są jej potrzebne do robótek. A że znamy się tylko ze zdjęcia profilowego ... to lala też ma okulary. To wymowne przesłanie dla Ewy, że musi coś tworzyć non stop. Nie ma lenistwa ;D
Jeszcze dziś lale polecą do Ewy .... Teraz dopiero czary będą.

Komentarze

  1. Mała śliczna ;))) miotełka "wymiata" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nadążam z oglądaniem tych cudownych prac,czarownice są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne rzeczy tworzysz. Trafiłam do Ciebie chyba pierwszy raz :) A tu takie cuda. Będę odwiedzać częściej. Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agato :) Witaj i zapraszam częściej oczywiście :)

      Usuń

Prześlij komentarz