Aniele mój ...

 Czasami muszę się oderwać od szycia. Choć nie do końca jak widać. Coś tam w dłoni powstało.
 Kwiatki robiła moja teściowa :) Specjalnie nadałam im takie niezbyt dopracowany styl.
 Lubię łączyć deskę, farbę, koronki, obrazki, kwiatki różne, koraliki ...
 Myślę, że mogą być idealne na prezent na chrzest dziecka. Z tyłu jest ramka na dedykację.
 Zawiesza się je na koronce mocowanej na tyle. Nie widać jej na zdjęciach.
Mam nadzieję, że znajdą swoich fanów. Baza to płytka MDF. Malowane farbami nietoksycznymi.
Wielkość każdego z nich to 20 * 20 cm. (Dostępne w Mojej Motylarni)

Komentarze

  1. Piękne, wyjątkowe i niepowtarzalne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycające - idealne dla małych dziewczynek:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno znajdą fanów są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że się powtórzę, ale śliczne obrazki. Połączenie koronki, deski, farby i szydełkowych kwiatków- super ;) Jedne chrzciny w rodzinie już miałam w maju, ale następne mnie czekają jeszcze myślę w tym roku, więc na prezent będzie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękniutkie :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że kolejny pomysł przypadł Wam do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne opiekuńcze aniołki:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz