Witajcie w świecie Pani Niteczki

                  Dzięki namowie Pani Krasnalkowej zawitałam na blogspot ... i już jestem szczęśliwa, bo to troszkę tak jakbym trafiła do lepszego świata. Oczywiście nie obyło się bez stresu. Ale przecież już mnie trochę znacie, więc wiecie, że kocham wyzwania, a mam wrażenie, że dopiero teraz rozwinę skrzydełka. Zatem Iwona Dziękuję!!!


                 A jak zaczynać, to choć mój kręgosłup się buntuje to coś tam małymi kroczkami powstaje.


Uszyłam kolejną guzikową lalę. Ta w piżamce w groszki. Góra w żółta, a spodenki jasno błękitne.
Tuli misia, który jest też w guzikowym stylu. Lala ma 42 cm wysokości, więc mała nie jest. Włoski ma z włóczki.


Lala z misiem - SPRZEDANA

Stworzyłam też kolejną żyrafę :) Ta w owocowe wzory. Małym eksperymentem jest zielony nos, ale przecież dzieci też nie trzymają się sztywno zasad kolorystycznych.







Wkręciłam się też w tworzenie różnych etui. Dostałam od m.in. Agatki sztuczne skórki, które mają takie ładne kolory, że ciężko im się oprzeć. Mam nadzieję, że przypadną do gustu. Moja córka już szaleje i wymyśla, na co to Jej się nie przyda takie małe coś.

Cieszę się, że zaczynam nową przygodę blogową.
Różne etui znajdziesz w Mojej Motylarni

Komentarze

  1. Witaj Kochana ...:-)
    Cieszę się że udało się i jesteś z nami ..:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę, że zrobiłam pierwszy krok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Kochana :)♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Jolu na Blogspocie !!! Ja tu już 4 lata jestem i muszę Ci napisać, że nie zamieniła bym tego serwera na inny !
    Buziaczki!
    Janka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jeszcze się uczę i czasami się tu ciut gubię, ale myślę, że powoli i to opanuję :)

      Usuń
    2. Jak coś nie będziesz wiedzieć, to pisz do mnie śmiało !!!!!

      Usuń
  5. Witaj słoneczko!!!! ale niespodzianka:))))) buuuuziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihihi ... wiesz długo trwało niczym się przełamałam, ale dziękuję za inspiracje do działania Aniu :)*

      Usuń
  6. Witaj serdecznie w nowym miejscu :) Ja z kolei teraz jestem na ownlogu :) Zapraszam gorąco w moje skromne progi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy mam już link? Jeśli nie to proszę wpisz pod postem, a ja zaraz nas połączę :)

      Usuń
  7. Ja również witam serdecznie Panią niteczkę i chętnie będę tutaj zaglądać:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Decokuferku, a ja wreszcie mam Was jak na dłoni :)

      Usuń
  8. Witaj!
    Guzikowa lala jest urocza :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i zapraszam zawsze w wolnym czasie :)

      Usuń
  9. Witam w naszym gronie ! Nareszcie bez problemów będę mogła oglądać te cudowności jakie tworzysz. Życzę dużo zdrówka i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gojko :) Też mam wrażenie, że i Wam wreszcie nie będzie psocił mój blog :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Cześć Inko!!! Tutaj ruch jak na autostradzie. Dopiero teraz widzę jak ważne jest to, gdzie mamy swoje "domy"

      Usuń
    2. Link był pod moją nazwą, ale dla pewności napiszę: http://lustro-mojej-duszy.ownlog.com/

      Usuń
  11. Jolu witamy w blogspot-owym świecie,cieszymy się ,że jesteś,piękne prace,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobra decyzja! Dołączyłam do obserwatorów i już wrzuca Cię na listę ulubieńców! Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Zaradna Mamo :) Jest mi bardzo miło :)

      Usuń
  13. Witamy u nas...ja jakoś nie lubię strasznie serwera na którym wcześniej miałaś bloga i rzadko przez to do Ciebie zaglądałam, ale teraz będę na pewno często Cię odwiedzać:)
    pozdrawiam z Kuźni Upominków
    Grodzia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grodziu właśnie pisałam, że nie spodziewałam się jak wiele ograniczał jednak tamten blog, choć przyznam się, że bardzo go kochałam za prostotę. Choć im więc ten poznaję,tym mniej rozumiem swój dawny upór ;D

      Usuń
  14. Witam ,witam śliczne zabaweczki owocowa żyrafa jest cuuudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam Jolu na blogspocie!! Teraz to już nic Cię nie zatrzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia blogowego!!!Pozdrowionka serdeczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana Jolu, WITAJ:)
    A zabawki jak zwykle cudowne są!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj!! Cieszę się, że tu jesteś. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się cieszę, że już tyle Was przywędrowało tutaj.

      Usuń
  19. Cieszę się Jolu, że zdecydowałaś się na ,,blogspotowy świat,, ... jakby nie było to w nim jest trochę łatwiej (tak mi się wydaje).
    Miłego blogowania ... miłego dnia całego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Danusiu - łatwiej, ale jeszcze oj mieszam ;D Chyba niczym osiągnę consensus chwilę to potrwa

      Usuń
  20. Fajnie, że tu jesteś :) Będę do Ciebie zaglądać z przyjemnością, tak jak wcześniej :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i cieszę się, że przywędrowałaś tu.

      Usuń
  21. Dobrze, że się przeniosłaś. poprzedni blog bardzo często mi się nie otwierał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lilko - wiesz ja miałam kłopoty nawet z pisaniem postów. Dlatego nie było nawet wyboru.

      Usuń
  22. Witam na blogspocie...podziwiam i pozdrawiam,zdrówka życzę i zapraszam w moje skromne progi
    aneaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję i witaj Anetko u Pani Niteczki

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny "ten Nowy" :) No i bardzo mi miło że znalazłem się na Twojej liście blogowej na lewym sidebarze:) Pamiętaj, że wszyscy tu z Łomianek jesteśmy z Tobą Jolu! Jesteś wielka!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grześ :)* Uściskaj Dziewczyny ode mnie

      Usuń

Prześlij komentarz