Misiowo

Misie - każdy z nas ma swojego wymarzonego. Jakiś czas temu stworzyłam całą kombinację misi. Właśnie dziś kroiliśmy takie. Mam ewidentny brak misi we krwi. Muszę wejść w rytm. Za wiele było na głowie. O takie "potworki" powstają:

 Ten jest z bawełny i sztucznego zamszu. Dostałam go właśnie w różnych kolorach, więc aż głupio, żeby tak sobie leżał :) Tylko musiałam kilka pyszczków wyszyć. Teraz już powstaną tęczowe.
 Tu mama miś ...
 ...i tata miś. Śmiesznoty a la Misio Yogi ... ale mam do nich wielki sentyment. Wiem, że nie wszystkie zabawki projektuję idealne, ale muszę się Wam przyznać, że takie zawsze jakoś mi są najbliższe. Dobrze, że ostatnio mąż mi kupił mnóstwo wstążeczek atłasowych, więc można wydobyć ich ukryty urok.
A jak dziś szukałam pewnego zdjęcia wpadł mi w oczy mój pierwszy indyk. Jak go miałam nie pozszywanego dzieci myślały, że "dodatkowe dłonie sobie uszyłam". O Matko Szpulko to było już tak dawno... Nawet nie wiem, kiedy mi czas mi przeleciał.
           Cieszę się, że jest Was coraz więcej. Faktycznie dobrze piszecie... dopiero jak tu jestem widzę, co się działo z wcześniejszym blogiem. Teraz aż chce się pisać i tworzyć.
(Wszystkie sprzedane - podobne w sprzedaży stałej)

Komentarze

  1. Kto jest dzieci przyjacielem?
    Mały miś.
    Kto tajemnic zna tak wiele?
    Mały mis.
    Miś choć mały, choć nieśmiały,
    wielkie serce w sobie ma.
    Pocieszyciel doskonały.
    Każdy misia swego ma. Mam i ja :)
    Słodkie są te misie :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihihi dziękuję za przypomnienie wierszyka :)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne misiaczki :-) Kolorowo.
    A ja też lubie jak moje zabawki sa nie idealne :-) Wtedy sa bardziej "moje"

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne słodziaki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie urzekł misio w krateczkę, słodziak

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się podobają te misiaki, przecież nie wszystkie muszą być jak spod sztancy. Pozdrawiam serdecznie :)
    bormisdbr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu. Zlinkowałam nas. Cieszę się, że mnie tu odnajdujecie.

      Usuń
  7. Jolu Twoje pluszaki rozrabiaki, stworki potworki,misie lubisie i wszystkie inne przytulaki są najsłodsze, najpiękniejsze naj...naj...naj...Powstają bo je dzieci kochają, powstają z rąk cudownej kobiety o wielkim serduchu, są wyjątkowe bo mają część Ciebie.
    Twój blog to dla mnie inspiracja, do zmagania się z przeciwnościami losu jak i do tworzenia tego i owego.DZIĘKUJĘ!!!Pozdrawiam Andziula:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz