Matki serce

 Dzień Matki zawsze dla mnie jest pełen niespodzianek. Dziś moje kochane dzieci - a to przecież już młodzież - zaskoczyli mnie takimi prezentami. Jak tu się nie wzruszyć?
 Moja córka Agnieszka uszyła w 100% ręcznie lalę skarpetkową. Powiem Wam, że mnie rozłożyła dziś na łopatki. Serce matki w takich momentach nie wie jak ogarnąć szczęście.
 Jak już Wam pisałam - Tomek ma wreszcie małego PEG'a . To co na zachodzie jest standardem u nas jest istnym rozpieszczaniem. Nawet nasz lekarz miał wielką radochę zakładając to maleństwo. Tomek się śmieje, że ta już 3 w kolejności rurka jest najsympatyczniejsza, bo nie trzeba jej pilnować. Nic nie wisi, nie przeszkadza. Pełny komfort. Dla mnie to był wielki prezent od lekarza... serce matki przecież zawsze chce, żeby dziecko, nawet to dorosłe, żeby było mu lżej walczyć z chorobą.
 Ale nasze życie nie toczy się tylko wokół naszych chorób. Żeby zbyt nie myśleć o tym, że mi coś nawala, że leków już brak ... szycie jest najsympatyczniejszym lekarstwem. Tak oto szyłam pieski dla Reni, ale uszyłam też coś do naszego sklepiku. Brat  i siostra. Kratek i Koniczynka.
Mam nadzieję, że niedługo znajdą nowe domy. A teraz lecę szyć zamówienia. Stwierdzam, że jestem roztrzepana. Szyję sto rzeczy na raz ... ale dzięki temu nigdy nie jest nudno, ale niektórzy fani śmiało mogą mnie lać - macie pozwolenie ;D Wiem. Miały być Wasze zabawki najpierw, ale wiecie, że jestem zakręcona. Przecież za to lubicie niesforną Panię Niteczkę ;D
(Pieski - Sprzedane, ale pojawią się nowe)

Komentarze

  1. Masz racje Jolu :) czy dziecko małe, czy już dorosłe to my mamy zawsze będziemy chciały aby im w życiu było jak najlepiej. Gratuluję i życzę powodzenia :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te dzieciaki,potrafią tak bardzo osłodzić życie:)To są własnie te chwile dla których warto żyć...
    Gratuluję i pozdrawiam serdecznie:)

    Psiaki śliczne i sympatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu dobrze ,że jesteś

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś wspaniałą matką, matką pokazującą walkę, matką która wygrywa, matką wysyłającą niesamowitą energie innym(może zbyt ogólnikowo za co przepraszam) mi napewno tak.Dziękuję.Andziula

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś wielka. Dziękuję za zrozumienie i wsparcie :)*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz