Lilka i Ania

Dziś stworzyłam dwie nowe lale.

 To jest Lilka. Nie boi się ubierać w paski. Nie lubi za to żadnych dekoracji dodatkowych. Uważa, że wystarcza jej, że ma włosy w pasemka w 3 odcieniach. Straszna z niej romantyczka. Kocha spacerować po mokrej trawie.
 Lilka jak jej siostra ma 42 cm.
To druga lala.  Mówią, że to Ania z Zielonego Wzgórza.
Ubrana jest w sukienkę w kwiatki i inne wzorki białe na czerwonym tle z falbanką. Włosy ma długie. Grzywkę splotłam w warkoczyki. Dodatkowo ma we włosach białą aksamitkę. Ponoć niezła z niej pyskata dziewczynka. Nie wiem. Nie sprawdziłam. Tylko wróble coś o tym ćwierkały. A jutro pewnie będą gotowe jeszcze dwie siostry, bo to dość duża rodzinka. Jednak gotowa do podboju świata.
(Obie sprzedane)

Komentarze

  1. Obie są cudnej urody :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne lale!!!Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię paski - noszę je na sobie, a na włosy (patrz) odwagi mi zabrakło - śliczne siostrzyczki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Wam dziękuję :) Maryś jak chcesz to zrobię Ci paseczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. A zapomniałam dodać, że obie już poleciały w dobre łapki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz