Kto wygrał Candy?

 Jak wiecie dziś odbyło się pierwsze candy na nowszej wersji Pani Niteczki ;D
Anioł z pracowni Agatty ... który dziś do mnie trafił w wielką porcją sztucznych skórek na butki i torebki dla lal, za które dziękuję - opiekował się Wami i trzymał kciuki. Pilnował, żeby wszystko było akuratnie.
 Łącznie zgłosiło się 50 osób. Myślę, że jak na pierwsze candy to niesamowita ilość :) Dziękuję wszystkim za wspaniałą zabawę i mam nadzieję, że spróbujecie szczęścia jeszcze wiele razy.
 Wybierała moja Córka, żeby nie było, że kogoś faworyzuję. Śmiała się, że teraz wie dlaczego "chorucha" siedzi w domu. Została wykorzystana do składania karteczek i była moją Sierotką ;D
 Oto pełna skupienia rozplątuje karteczkę z...
 Kotek poleci do ani121971 - GRATULACJE!!!
Na adres e-mail : niteczka@vp.pl poproszę o dane do wysyłki. Mam nadzieję, że jeszcze nie jeden raz połączy nas wspólna przygoda.

I polecam Candy w magicznym miejscu:
No i sama też startuję w wielkim Candy i to pod każdym względem. Make believe  chce wydać w dobre ręce takie cudo. Link wrzucam tutaj: Candy w - http://makebelive.blogspot.com/
Może też dołączycie :)

Komentarze

  1. Gratulacje dla Ani! A jakie profesjonalne losowanie, super ;) Pozdrawiam serdecznie i juz czekam na kolejna zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:) Cudna zabawa ja niestety nie dążyłam się zapisać ale mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę miała okazję spróbować:)
    Pozdrawiam i jeszcze raz ogromnie gratuluję Ani:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak samo się nie zapisałam ........pozdrawiam i gratulacje dla zwycięscy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ani szczęścia w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę że anioł nadzorował losowanie :) zwyciężczyni gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję,świetna zabawa czekam na jeszcze . pozdrawiam cieplutko Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  8. O rety,ale się cieszę,dopiero teraz dotarłam do komputera,a tu taka niespodzianka:):):)Bardzo,bardzo się cieszę:):):)Biegnę na maila.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i z wielką przyjemnością czekam na kolejną adrenalinke:).Pozdrawiam Andziula

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla wygranej i obdarowanej CUDNYM PANEM KOTEM ;)))
    Sierotka przepiękna! Niech częściej występuje ;)))
    Organizatorce brawa - ja nawet nie wiedziałam, że było cukierkowe rozdanie - gapa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Ani, dziękuję za zabawę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulujemy zwycięzcy :)

    A Candy Magdaleny niesamowite prawda??
    jestem w szoku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, a tak chciałam tego kotka przygarnąć... Gratuluję szczęściarze! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochani nie martwcie się. Cukierasy jeszcze będą najróżniejsze. :) Tylko trzymajcie rękę na pulsie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Ani i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. We're a group of volunteers and opening a brand new scheme in our community. Your site provided us with valuable information to work on. You have done a formidable activity and our entire community shall be thankful to you.

    my blog: samsung galaxy s3
    Feel free to visit my website ::

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz