Karolina - kumpela misi i kotków

 Wreszcie mogę Wam pokazać moją Karolinkę. Ma 40cm wysokości. Uszyłam ją z bawełny. Spodnie i kamizelkę ma z tkaniny żakardowej. Kamizelka ma podszewkę. Dodatkowo ma ubraną białą bluzeczkę z haftem. Włosy to wełenka.
 Na nóżkach ma butki z polaru ozdobione ręcznie robionymi kwiatkami.
 Na szyjce ma ubrane koraliki.
 Oczka malowane farbami, które są specjalnie zabezpieczone. Wnętrze to jak zawsze watolina.

 Uszyłam też dwie nowe koteczki. Jedna w spodenkach i kamizelce, a druga w sukience.
 Tym razem ogonki mają z białego, mięciutkiego polaru.

Powstały też takie trzy miśki - to połączenie sztucznego zamszu i bawełny :) Pyszki to filcowe oczka, a reszta wyszywana ręcznie. Miśki mają po 40 cm wysokości. A jutro pokażę Wam pewnego strażaka ... i Tutka.
(Nie ma  różowego misia i kotka w sukience. Reszta dostępna w Mojej Motylarni)

Komentarze

  1. Lala jest piękna, koteczki - rozrabiaki a misie - przytulisie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja córcia mówi "mamo idz do Pani Niteczki a za chwilkę, jakie słodziaki, mamo zrobisz mi też".Normalnie zaczynam się bać hehehe.Pozdrawiam Andziula.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andziula ... widzę, że nie masz wyboru ;P Jeszcze przyjdzie mi szkodliwe, za zaganianie Cię do pracy płacić ;D Uściskaj Córeczkę.

      Usuń
  3. Jak zawsze same cuda :) Lala ma niesamowite oczy jak spojrzałam na nią po raz pierwszy myślałam, że to te gotowe błyszczące, a tu taka niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te też błyszczą :) A zainspirowała mnie pewna przesympatyczna Pani malująca obrazy :)

      Usuń
  4. Karolina śliczna, ale misie biją wszystko na łopatki, wszystkie trzy tak po bratersku ;)))) Są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę Maryś, że z Ciebie misiowa kobietka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ale chyba mnie przekonują zabawki takie, których nigdy nigdzie nie widziałam, takie od serca... I dlatego, bo jakoś w nich zaszyta jest taka miłość, a może mnie przekonują takie "nieporadne Gamonie" - wybacz, szukałam słowa :) Takie do tulenia bidaki, takie śmieszaki :))))

      Usuń
  6. A ja myślałam ,że te oczka to haft krzyżykowy, jakie one urocze, piękna lalusia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A tym haftem krzyżykowym mnie zaskoczyłaś :)

      Usuń
  7. Lalka Karolina jest piękna - i imię trafione. Moja córka Karolina jest do niej bardzo podobna - oczy, włosy, mina... Rewelacja i mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj widzę, że dziecko sklonowałam ;D To dla mnie wielka przyjemność, że udało mi się trafić w gust.

      Usuń

Prześlij komentarz