Candy kocie

http://pani-niteczka.blogspot.com/2012/05/candy-kocie.html




Mówią, że wypada się wkupić w nowe portalowe zwyczaje ;D A ja jeszcze nigdy nie miałam u siebie "rozdawajki" . Zatem skoro nadchodzi Dzień Dziecka postanowiłam ogłosić Candy kocie.
Co Wy na to? Kto adoptuje kotka Trusia?



 Kot Trusiek ma ok 25 cm. Uszyłam go z super miłej w dotyku białej bawełny z meszkiem.
Łapki i nóżki ruszają się. Wnętrze to watolina.

 Ubrałam go w spodnie malinowe w dmuchawce oraz w kamizelkę w kwiatki, truskawki i krateczkę.
Ogonek ma z futerka sztucznego. To wielki łasuch. Uwaga, bo potrafi wyjadać w nocy dżemy, konfitury.

A oto warunki Candy:
1. Zostaw komentarz, że marzy Ci się kotek. Ważne!!! 1 komentarz = 1 osoba ( nie można powielać wpisów)
2. Fotografię pierwszą z opisem plus link do tego posta ( http://pani-niteczka.blogspot.com/2012/05/candy-kocie.html) umieść: na swoim blogu, facebooku - a jak takich kont nie posiadasz to podaj swój adres e-mail. Zostawcie ślad do siebie, jeśli jesteście nowymi gośćmi na moim blogu.
3. Dołączcie do obserwatorów bloga :) jeśli jeszcze tego nie zrobiliście.
4. Zapisy trwają do 30 maja.
5. Ogłoszenie  nastąpi 31 maja o godzinie 12.00.
Tu pojawi się lista osób zgłoszonych, którą codziennie będę edytować.

Uwaga:
malla
Bodzinka
Anko
toskaniau
Katarzynka
Gosia Chryc
inka
Kasia :)
Andziula
Aneta
Agata
Nitki A nitki
Antymateria Art
Marcia
Adrianna
Paulinka
monawmona
Ewa Dratwiak
Iwona Umińska
ania121971
Myszelka
steneska
Piecuchowo
OliwkaEwka
Anonimowy - Pies z Kotem 
Anka
margerittka_gg
Asiek =}
sandra1405
Edyta
Wildflower
Iwona
Blue- Anna
trU
poloniamartyna
far.focle
mamajagody
Constance
madziuleczek1991
Sofka
majgiermaria
anjami
cytrynna
barbaratoja
Joliko
Ania Krymarys - Godyń
Editha
Im awesome
niunieczka200
t-renia



Zatem ................................... Gotowi. Do startu. Start :)
Ps.
Jak dopiszesz dlaczego kotek ma być Twój to może załapiesz się jeszcze na myszkę do kompletu :)

Komentarze

  1. Jak pragnę Kotka! Twój kotek jest cudny :)nawet bez myszki uśmiechów by było wiele w naszym domu z jego powodu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och to i ja się na Kotka zapisuje :-)Byłby do kompletu dla pieska ;-) No i moje mlodsze dziecię, uczulone na kotki, takiego mogłoby tulic do woli :-p

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam Truśka do siebie, mój ukochany wnuczek miałby z kim spać jak odwiedza Babunię. Kotek jest uroczy więc z przyjemnością ustawię się w kolejce która pewnie za chwile będzie olbrzymia. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzenia mojego blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Pani Niteczko..Piekna rozdawajka..:) Jasne, ze sie pisze, juz wklejam link. a czemu chce kotka? Bo jest piekny a mysia przydalaby sie dla drugiej dziewczynki..Kotek dla jednej, mysia dla drugiej..:) Buziaki i zycze wieeeeluuuuuuuuuu wpisow pod candy..:) Ula

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie zaopiekuję się Trusiem, a to że podjada dżem jest zaletą. Świetnie nada się do zachęcania mojej siostrzenicy do jedzenia. Zaglądam od niedawna więc zostawiam adresik do mnie http://handmadebykatarzyna.blogspot.com/ Pozdrawiam Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu po twoje cudne przytulanki oczywiście staję w kolejce :) kotek byłby super jak przytulanka do snu dla mojej Karolci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to i ja też chcę :) A czemu ? Bo trudno się oprzeć urokowi takiego koteczka :) miauuu...

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja chcę go najbardziej,bo małż z córcią mają psa,syncio ma kota na którego ja mam uczulenie,a mi nawet małej tarantulki nie chcą kupić ,tak więc chociaż może Trusio zostanie moim zwierzątkiem,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm Pan Trusiek niczego sobie, elegant (adekwatnie do jego Twórcy) "długą nitką" muszka pod brodą, blezerek wiosenny, porczęta wiosenne, zakochać sie nic więcej.
    Pozdrawiam uśmiech zostawiam:) Andziula
    anka.swi@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. zapisuję się z przyjemnością kotek świetny!!!a ,że mam alergię i prawdziwego nie mogę mieć więc z radością przygarnę Truśka...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja grzecznie staje w kolejce :) wszystkie Twoje zabawki są super i każdą chciałoby się mieć :) zapraszam do mnie na Candy :) buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj!uwielbiam koty:)i dlatego mogę go adoptować z wielką chęcią!Tylko nie umiem zostać Twoim obserwatorem:(próbowałam i nie potrafię :(Zapraszam na moje Candy!!!Serdecznie Cię pozdrawiam:)Anita

    OdpowiedzUsuń
  13. Och,kot, chciałabym kota miau, miau. Miałby towarzystwo ten w mojej głowie i te dwa na kuchennej ścianie, a i mnie było by miło.
    Take that <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez podpisuję sie całą soba pod tą foteczką ;) kocham tego kotka tak jak wszystkie inne zabawki, które uszyłas Pani Niteczko ;)i bardzo chccialabym go miec.podaruje go córeczce !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Niteczko!!! Jak ja czekałam na candy u Ciebie!!! Kotek jest absolutnie fantastyczny i taki radosny!!! Od dawna skrycie marzę, aby mieć coś Twojego...teraz marzę,żeby się spełniło...jestem Twoją wierną fanką...nie tylko Twoich cudownych zabawek z piękną duszą, ale też Twojej osoby...Jesteś wzorem Matki...wzorem jak się nie poddawać przeciwościom losu, cierpieniu, chorobie...Jesteś inspiracją...Byłabym dumna i niewymownie wyróżniona, mogąc wygrać Twoje candy...♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też chcem kotka :) Monika Monawmona

    OdpowiedzUsuń
  17. No cóż takiego kotka mogę mieć.....żywych się boję....Ewa Dratwiak

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały :):):)
    Z miłą chęcią dla córci przygarnę Pana Kota :) Gorąco pozdrawiam, w kolejeczce się ustawiam, uśmiech pozostawiam :D
    Iwona

    http://iwona-reczniemalowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie adoptuję tego słodkiego kociaka,to byłby mój szósty kot:)Moja córcia również by się ucieszyła,więc poczekam teraz cierpliwe na losowanie,kto wie...może mi się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kotek, uwielbiam takie kotki, no i Synek miałby sliczną zabawkę, kotka jeszcze nie ma. Przyłączam się do udziału w candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kotek-Psotek-,a że mam już doświadczenie w adopcji,to z wielką przyjemnością kocurka przygarnę.Nieśmiało przyznam się ,że na myszkę też mam ochotę.Będzie czekać na pewną osóbkę...Pozdrawiam dorotanes@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. koniecznie staję w kolejce- kotek powalił mnie na kolana a szczególnie jego tył, futrzany ogonek, to coś czego się nie spodziewałam, A takie zaskoczenie jest czymś najwspanialszym.
    zapraszam oczywiście do mnie po dużą dawkę pozytywnej energii. Pozdrawiam cieplutko Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się :) kocurka chętnie przygarnę :) banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A mi jak się uda dostać kocurka to podaruję znajomym z http://www.facebook.com/pages/Fundacja-JAK-PIES-Z-KOTEM/307915866494 pójdzie na cegiełkę allegrową. Myślę, że zadbana Trusia chętnie pomoże innym zwierzakom.

    OdpowiedzUsuń
  25. To i ja chętnie zapisuję się w kolejkę po kocurka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja chce kotka bo nasza Kiziucha wyskoczyła z okna i już dwa dni jej szukamy http://upominek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Przejść obojętnie, obok Twojego kocurka, nie sposób!
    Z wielką przyjemnością dopisuję się listy chętnych =D
    A Trusiek, pasuje mi do Lolusiek- mojej córci, która uwielbia zwierzątka ;p

    Pozdrawiam cieplutko i Zapraszam na moje candy =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojj, nie da się nie zauważyć takiego kocurka :D Zapisuję się bardzo chętnie, ponieważ mój grzeczny piesek lubi kocie towarzystwo :) Pozdrawiam
    http://modelinowa-magia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Kotek jest czaderski!!! Z miłą chęcią zapewnię dla niego nowy kąt, pełną miskę, leżankę i kilka łapek do drapania za uszkiem:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam koty :) Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Mój prawie już 6 letni syn je wielkim miłośnikiem kotów, chętnie go przytuli na dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Adoptuję pełna adopcją:)) Pozdrawiam i zapraszam do pooglądania do siebie:
    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. kotek jest cudny ;) uwielbiam oglądać pani bloga i podziwiać te wszystkie maleństwa . ustawie się w kolejce po kotka bo na mnie w szkole wołają trU , trUsia z tąd też nazwa mojego bloga pochodzi od słowa truskawki ;)
    pozdrawiam gorąco trU

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam alergię na psy, ale kotkiem chętnie się zaopiekuje ;).

    obserwuje jako poloniamartyna
    info o candy na facebooku https://www.facebook.com/#!/martynaweronika.kowalewska/posts/301814739910626
    e-mail m_kowalewska_1a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. piękny kotek - mój synek byłby zachwycony :D Niewiele jeszcze mówi - ma 1,5 roku - ale wie jak "robi" kotek :D i gdy gdzies jakiegoś wypatrzy - biegnie na złamanie karku :D Pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam! To moje pierwsze Candy :), a mój blog wciąż pachnie swieżością! Lubię piękne rzeczy i zarażam dyskretnie tą pasją moją małą Jagodę. Kot jest poprostu piękny, jestem pewna żeby sie jej spodobał. Zapraszam w moje gościnne progi http://mamajagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wchodzę w to :))))
    Kotek jest cudowny! Byłby pierwszą maskoteczką mojego maleństwa! Z niecierpliwością czekam na losowanie ::))

    OdpowiedzUsuń
  38. Prawie przegapiłam. Zapisuję się. Moje dwie małe Myszki chętnie pobawiłyby się z takim pięknym kotkiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo chętnie zaadoptuję kotka dla mojej córki - niech rośnie kolejne pokolenie kociarzy, a co:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Chciałabym kotka po prostu, a Myszką sama kiedyś byłam, dopóki nie wyszłam za mąż:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Byłby to mój pierwszy szyty kotek. Częste wyjazdy tu i ówdzie , często nie z własnej woli nie pozwalają mi na posiadanie żywego kotka;-)
    Na ostatnia chwilę się zapisuję, ale nie mogłam nie spróbować;-)
    a wahałam sie długo!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ojejku dobrze , ze jeszcze zdążyłam :) jestem fanką wszelkich Kociolotków i mam ogromną chrapkę na Twojego Joleczko :)))) miałby kumpla mój Kociolotek żywy ale tylko do popatrzenia :))) jest przecudnej urody szkoda , że to nie panienka :) ( hihihi) Laki miałby koleżankę :)))albo swoja drugą miłość wliczając mnie oczywiście :))) Pozdrawiam wiosennie i mój Laki mrauuuuu :)))))

    OdpowiedzUsuń
  43. Strasznie przepraszam dopiero po opublikowaniu zobaczyłam mój wpis :) Joleczko proszę o usunięcie , zeby nie było , że dwa razy wpisałam się w kolejkę oczywiście ten późniejszy :) jeszcze raz proszę o wybaczenie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana przecież tak bywa, zupełnie nic się nie stało :)

      Usuń
  44. Oj, prawie w ostatniej chwili! A jak tak lubię koty, zwłaszcza tak eleganckie jak Trusia! Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Super kocurek. A jaki ma puszysty ogon. Prawie jak norweski-leśny. Mam w domu już jednego mega-maniaka kotów. Wszędzie chodzi ze swoim sfatygowanym kotkiem. W przedszkolu panie witają go tak: "Witam Cię Olusiu. I tego Twojego kota" ;-) Dla Olusia dzień bez kota jest dniem straconym. Więc taki nowy przytulak na pewno zostanie ugoszczony jak należy. Pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam sie!:) bardzo chciala bym miec takiego koteczka:0 a biorac pod uwage moja alergie na siersc zwierzakow prawdziwy kotek nie wchodzi w gre:( Trusiek byl by moim pierwszym osobistym zwierzakiem!:)

    OdpowiedzUsuń
  47. chce kotka dla mojej malej siostry;))
    zglaszam sie jako niunieczka200
    email klaudia.sobolewska277@wp.pl
    link na fb http://www.facebook.com/profile.php?id=100001272100115

    OdpowiedzUsuń
  48. To i ja się zapisuję:) Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A marzy mi się kotek , bo mój najmłodszy synio lubo wszelkiego rodzaju przytulasie i takiego kotka nie ma gdy zobaczył Twojego powiedział z dziecięcym zachwytem : śliczniuni!!!Wybacz ,że dwa wpisy...zgapiłam się...

      Usuń
  49. Dziękuję Wszystkim za wzięcie udziału :) i zapraszam już niedługo na kolejne "cukierasy"

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz