Aniołki


Te aniołki poleciały - szyłam dwa komplety - do pewnych dziewczynek. Mają po 28 cm. My na nie mówimy, że to zaspane aniołki. Uszyłam je z bawełny. Wnętrze watolina, a włosy wełna. Mam nadzieję, że przypadną im do gustu. Teraz powstaje ich cała seria dla Reni, ale tam jeszcze koty, psy i dinozaury są już wykańczane.
Kochani pomóżcie mi... jak zrobić, żeby zdjęcia były większe. Obojętnie jakie duże ładuję to i tak pokazuje się małe. Gdzie mam szukać opcji, żeby to zmienić? Z góry dziękuję Wam za pomoc.

A takie aniołki czekają już na wypełnienie. To są anioły opiekuńcze:

 Życzę Wam miłego dnia i dziękuję za wszystkie komentarze :)
Ps.
Bardzo dziękuję pewnej Pani z Krakowa za wielkie skarby: koronki, kordonki, muliny, tkaniny ... tylko siadać i szyć :)
(Obecnie sprzedane, ale jeszcze się pojawią)



Komentarze

  1. Piękne aniołki.
    Kiedy fotka zostanie wstawiona do posta, klikasz na nie i wtedy na pasku pokazują Ci się opcje małe, średnie, duże itp. Wybierasz odpowiedni format dla siebie i już, robisz sobie podgląd. Potem publikuj i gotowe :) Dasz radę na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inko dziękuję. Cały dzień szukałam tej opcji :)Gapa ze mnie. buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołki śliczne...:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne aniołeczki :)
    Kiedy klikam na zdjęcie, to ono jest większe niż w samym poście, tak więc według mnie wszystko jest w porządku.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu wiesz, chciałam, żeby były czytelne na dzień dobry :) A tak poza tym śmieję się, że jak gapa szukałam, a to na wierzchu było :)

      Usuń
  5. Jak zawsze cudeńka Niteczko tworzysz...Twoje aniołki mają duszę...Buziaczki♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten opiekuńczy aniołek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opiekuńcze aniołki czasami mają robione też napisy na brzuszku z dedykacją :)

      Usuń
  7. Ależ śliczne te aniołki,szczególnie podoba mi się ten ostatni,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że muszę się poważnie wziąć za opiekunów :)

      Usuń
  8. Ten "śpiący - latający" jest super, inne też :) ale ten mi przypadł do gustu najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem mogę tylko brać się do szycia :) faworyta

      Usuń
  9. Urocze aniołki,ten opiekuńczy i mi bardzo się podoba:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że podpowiedź już przyszła - a zaspane bardzo sympatyczne, choć nie ukrywam, że opiekuńczy kradnie mi serducho zdecydowanie w pierwszej kolejności :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam anioły,choćby był kraczaty czy garbaty, smutny i płaczący ma w sobie to COŚ.Twoje jak już wcześniej wspomniałam są wyjątkowe bo "rodzą" się z rąk wyjątkowej kobiety.Pozdrawiam Andziula:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki Dziewczyny. Dodałyście mi "power'a" do pracy :) jak to mówią moje dzieci. Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  13. Joluś, jeśli chcesz mieć większe zdjęć musi zrezygnować z jednego paska w szablonie bloga. Paski w szablonie można ustawiać dowolnie. Jak masz trzy to powinnaś móc to zrobić.Wówczas otrzymasz zdjęcia takie na dwa paski.
    Twoje anioły są cudne. Mnie jakoś rusza ten śpiący anioł opiekuńczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu myślę, że anioły opiekuńcze za jakiś czas już nawet krótki tu zawitają w pełnej gamie barw :) a zdjęcia już powoli "kumam" :)*

      Usuń
  14. Jakie cudne!
    Ahhh,żeby mieć takie talenty....ahhh....

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy ma talent. W kółko to powtarzam :) Tylko jeden do szycia, a inny np. do śpiewania, gotowania ...

    OdpowiedzUsuń
  16. One są po prostu prze-pię-kne !!! :3 a ten opiekuńczy co juz jest przesłodziutki :*
    Mam pytanie , z jakiej tkaniny i o jakim splocie robisz ich cialka ?
    Pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciała robię z bawełny - gramatury nie pamiętam :) ale gęstej, choć nie ciężkiej. Takiej z meszkiem.

      Usuń
    2. Dziekuje ! :) a czy mogła byś zdradzić mi w jakim sklepie kupujesz materiał ? Bo ja szukam w internecie i szukam i nic :(

      Usuń
    3. Nie kupuję w internecie. Kupuję w hurtowni, bo ja kupuję tkaniny do ciał całymi balami. Nie kupuję na metry. A tak możesz kupić bawełnę w każdym sklepie z tkaninami. W Poznaniu np. w Bławatku

      Usuń

Prześlij komentarz